dam-dash ǀ دام داش عمران

مطالب عمرانی و معماری

صفحه اصلی
صفحه اصلی
امتحانات فني
نقشه ها
کتاب و جزوه
دانستنيها
dam-dash ǀ دام داش عمران
<<دام داش>> سایت تخصصی در زمینه عمران بوده درسا و جزوه های آموزشی های کاربردی و مهم را میتوانید از این سایت دریافت کنید.
.با نظراتتون به ما امید و دلگرمی بدید تا انگیزه کافی رو داشته باشیم.
اگه هم مطلبی داشتین که احساس میکنید میتواند به ما کمک کند حتما اطلاع دهید.
مدیر مدیره!!
نظر دوستان
تبليغات
تبـــــادل لینــــک مطالـب ارســـالی شما
.:توجه:.بعد از دریافت فایل ها به رمز آن ها نیز دقت کنید
جمعه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۳۵ ب.ظ

کنکور کاردانی به کارشناسی

16322e68a4d60e0fce526ea3e42b9252

 

به نقل از سازمان سنجش کشور:

بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1393 می‌رساند که ثبت نام منحصراً بصورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ 11/3/93 آغاز و تا ساعت 24 روزدوشنبه مورخ 19/3/93 پایان می‌پذیرد. لذا کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی به شرح ذیل می‌باشند، می‌توانند در آزمون مذکور ثبت نام و شرکت نمایند

17a3d6a7ea0faf88ecccf9bdcd88819a

 

 

ادامه مطلب را بخوانید....

شرایط ثبت‌نام‌:
علاقمندان به تحصیل در کارشناسی ناپیوسته می‌بایست ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت نام اتباع غیر ایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه (مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام که در زمان ثبت‌نام در سایت سازمان قرار خواهد گرفت) در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند به عنوان داوطلب مقطع کارشناسی ناپیوسته منحصراً در یک رشته امتحانی طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون) متقاضی ادامه تحصیل شوند.

ثبت‌نام‌ برای‌ شرکت‌ در آزمون ‌سال 1393، منحصراً به روش ذیل امکان پذیر می‌باشد:


1- مراجعه به سایت سازمان به نشانی: (www.sanjesh.org).

2- دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام از طریق سایت سازمان. 

3- آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت‌نام.

4- با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام منحصراً بصورت اینترنتی انجام می‌گیرد، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ 144.000 (صدو چهل و چهار  هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون یک کد رشته امتحانی، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
تذکر: چنانچه داوطلبی علاقمند به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیرانتفاعی می باشد لازم است  علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت نام نسبت به پرداخت مبلغ 29.000 (بیست و نه هزار ) ریال دیگر نیز برای دوره های مذکور اقدام نماید.

دستورالعمل و نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت نام اینترنتی:
به داوطلبان توصیه می شود مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه در دفترچه مذکور را تکمیل نموده و سپس بر اساس فرم پیش نویس با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعات لازم را بر اساس بندهای برنامه نرم افزاری ثبت نام وارد نمایند. ضمناً راهنمای جامع نحوه تکمیل فرم در برنامه نرم افزاری ثبت‌نام اینترنتی موجود است و داوطلبان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به این راهنما مراجعه نمایند. ضمناً داوطلبان لازم است در درج اطلاعات ثبت نام دقت نمایند. بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارک داوطلب در صورت پذیرفته شدن در آزمون، قبولی وی (کان لم یکن) تلقی شده و از ادامه تحصیل داوطلب جلوگیری خواهد شد.

زمان توزیع کارت اینترنتی و محل آزمون:
بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1393  در روز پنجشنبه مورخ 23/5/93  برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است از روز دوشنبه مورخ 20/5/93 لغایت روز چهارشنبه مورخ 22/5/93 با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت و راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند. محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند مربوط در  تقاضانامه ثبت‌نام   اینترنتی   تعیین   می‌گردد. لذا مقتضی است داوطلبان با مراجعه به دفترچه راهنمای ثبت نام در زمان مقرر و درج کد مربوط به استان و شهر محل اقامت جهت تعیین حوزه امتحانی در تقاضانامه ثبت نام اقدام ودقت لازم رابه عمل آورند.
توصیه‌های‌ مهم‌:
1- اطلاعات مربوط به رشته‌های امتحانی و نحوه پذیرش در رشته‌های امتحانی در روز دوشنبه 22/2/93 از طریق سایت این سازمان و نشریه پیک سنجش اطلاع‌رسانی خواهد شد.
2- داوطلبان ضرورت دارد برای اطلاع بیشتر از سایر شرایط و ضوابط، دفترچه راهنمای ثبت‌نام را که در زمان ثبت‌نام بر روی سایت قرار می‌گیرد، به دقت مطالعه فرمایند.
3- به داوطلبان توصیه می‌شود در انتخاب کد رشته امتحانی و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت لازم را مبذول فرمایند. لذا پس از دریافت کد پیگیری 16 رقمی، در این خصوص به درخواست‌های داوطلبان مبنی بر اصلاح موارد فوق ترتیب اثر داده نخواهد شد.
4- توصیه‌ می‌شود داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه و دریافت کد پیگیری یک نسخه پرینت از تقاضانامه و فرم انتخاب رشته تهیه و نزد خود نگهداری نمایند.
5- هرگونه‌ تغییری‌ از طریق‌ نشریه پیک‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبری‌ و اطلاع‌رسانی‌ سازمان ‌سنجش‌)، سایت سازمان سنجش و در صورت لزوم ‌از طریق رسانه‌های عمومی ‌اعلام ‌خواهد شد.
6- در صورت‌ لزوم‌ داوطلبان می‌توانند با شماره تلفن‌های: 021-88923595-9 با روابط عمومی ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور تماس‌ حاصل‌ نمایند و یا از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی (غیرحضوری) سازمان اقدام نمایند

 

بنظرتون چقد آماده اید و خوندید؟

نظرات سازنده شما (۰)

فعلا نظری ثبت نشده!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی