dam-dash ǀ دام داش عمران

مطالب عمرانی و معماری

صفحه اصلی
صفحه اصلی
امتحانات فني
نقشه ها
کتاب و جزوه
دانستنيها
dam-dash ǀ دام داش عمران
<<دام داش>> سایت تخصصی در زمینه عمران بوده درسا و جزوه های آموزشی های کاربردی و مهم را میتوانید از این سایت دریافت کنید.
.با نظراتتون به ما امید و دلگرمی بدید تا انگیزه کافی رو داشته باشیم.
اگه هم مطلبی داشتین که احساس میکنید میتواند به ما کمک کند حتما اطلاع دهید.
مدیر مدیره!!
نظر دوستان
تبليغات
تبـــــادل لینــــک مطالـب ارســـالی شما
.:توجه:.بعد از دریافت فایل ها به رمز آن ها نیز دقت کنید

برای دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

       

دریافت


حجم: 3.36 مگابایت

توضیحات: پسورد:dam-dash

موافقين ۰ مخالفين ۰ ۹۲/۱۰/۱۶
yasser jahanpak

نظرات سازنده شما (۱)

سلام من دنبال بلوک در کشویی بودم که وارد سایتتون شدم و فایل رو دانلود کردم اما قبل از باز شدن از من پسورد میخواد. باید چیکار کنم؟؟ 
پاسخ:
پسورد همه فایل های وبلاگ dam-dash

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی