dam-dash ǀ دام داش عمران

مطالب عمرانی و معماری

صفحه اصلی
صفحه اصلی
امتحانات فني
نقشه ها
کتاب و جزوه
دانستنيها
dam-dash ǀ دام داش عمران
<<دام داش>> سایت تخصصی در زمینه عمران بوده درسا و جزوه های آموزشی های کاربردی و مهم را میتوانید از این سایت دریافت کنید.
.با نظراتتون به ما امید و دلگرمی بدید تا انگیزه کافی رو داشته باشیم.
اگه هم مطلبی داشتین که احساس میکنید میتواند به ما کمک کند حتما اطلاع دهید.
مدیر مدیره!!
نظر دوستان
تبليغات
تبـــــادل لینــــک مطالـب ارســـالی شما

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

توتال

دانلود در ادامه مطلب...

۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۳۰ تیر ۹۴ ، ۰۹:۰۰
yasser jahanpak

درفرصت یک نمونه پروژه کارآموزی مهندسی عمران را آماده کرده ایم که توضیحات بسیار کاملی دارد با موضوع :
خاک برداری ، خاک برداری ، نصب صفحات زیر ستون ، ساخت تیر و ستون از ورق ، برپایی اسکلت فلزی ، اجرای سقف ساختمان با تیرچه و بلوک ( ساخت تیرچه ها در محل کارگاه ) .

با پسوند ورد و قابل ویرایش

دانلود در ادامه مطلب...

۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۱:۰۰
yasser jahanpak
شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۰ ب.ظ

دانلود مستند نگاهی بر جهان Home 2009

خلاصه داستان:این مستند زیبا و جالب با نام خانه در واقع نحوه پیدایش زمین قاره ها و کشور ها را به ما نشان میدهد.شاید شما یکی از کسانی باشید که دوست داشتید به کشور های بسیار قدرتمند هم از نظر نظامی هم مخصوصا از نظر اقتصادی به کشورهایی چون امریکا.انگلیس و اسرائیل و……. سفر کنید و از نزدیک مشاهده کنید در این مستند کاملا صنعت تمامی کشور های قدرتمند جهان زیر ذره بین برده شده توجه داشته باشید که در این مستند فقط و فقط کشور های قدرتمند نیست عجایب هایی از نظر حیوانات جنگل های خطرناک و جالب که در بسیاری از کشور های عقب مانده افریقا نهفته است به تصویر کشانده میشود و این که ایا زندگی در کشور هایی که از نظر صنعت عقب هستند سخت است؟ در این مستند زندگی جالب مردم افریقا در کنار فیل ها و حیوانات نمایش داده میشود به کشور هایی چون سوییس امریکا عربستان سرائیل امریکا انگلیس هلند ارژانتین و………… اشاره میشود این مستند صنعت هایی رو به نمایش گذاشته در کشاورزی که هرکسی با دیدنش متحول میشود

دانلود در ادامه مطلب...

۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۴:۰۰
yasser jahanpak


Edraw Max 7.7.0.2761 نرم افزاری حرفه ای جهت رسم انواع نمودار، فلوچارت  و … می باشد. Edraw Max نرم افزاری حرفه ای میباشد که کار دانش اموزان ، استادان ، طراحان و هر کس دیگر را برای رسم نمودار ها و فلوچارت ها در اشکال و شمایل گوناگون اسان می سازد. به قطع در خیلی مواقع شده است که خواسته اید نمودار و یا فلوچارتی رو رسم نمائید و به مشکل برخورده باشید. با استفاده از این نرم افزار شما به راحتی خواهید توانست فلوچارت ها و نمودار های خود را در طرح ها و اشکال دلخواه و مختلف در کمترین زمان رسم و طراحی نمائید. شما به اسانی میتوانید با استفاده از این نرم افزار انواع مختلف فلوچارت، نمودار سازمانی، دیاگرام های شبکه، ارائه کسب و کار، ساخت برنامه های، نقشه های ذهن، طرح مد، نمودارهای UML، گردش، ساختار برنامه، وب دیاگرام های طراحی، نمودارهای مهندسی برق، نقشه جامع، نمودارهای پایگاه داده ها و … را رسم نمائید. همچنین این نرم افزار با دارا بودن بیش از چندین طرح اماده و نیز دارا بودن بیش از ۴۶۰۰ علامت برداری شما را بی نیاز از طرح نماید.


دانلود در ادامه مطلب...

۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۵:۰۰
yasser jahanpak
دانلود Home Repair and Maintenance - آموزش تعمیر خانه و نگهداری
آیا نمی توانید از پس مشکلات ساده و تعمیرات در خانه برآیید. در زندگی مدرن امروز و سیر سریع تکنولوژی شاید وقت ان را نداشته اید که تعمیرات خانه را یاد بگیرید. این اموزش به گام به گام به شما اموزش می دهد که چگونه مشکلات تعمیری خانه را خودتان انجام دهید تا متحمل هزینه هنگفت تعمیرات نشوید. همه چیز آسان است. در این آموزش ابتدا به شما توضیح داده می شود که مشکل از کجاست؟ سپس نکات لازم و در اخر عملیات تعمیر را به صورت کاملاً ساده با استفاده از ابزارات لازم را به شما اموزش می دهد. این آموزش حتی می تواند اصول یک تعمیر کار را به شما یاد دهد تا بتوانید از این تجارت استفاده لازم را ببرید.

دانلود در ادامه مطلب...

۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۶:۰۰
yasser jahanpak
دانلود Black & Decker The Complete Guide to Wiring - فیلم آموزش سیم کشی برق ساختمان
داشتن اطلاعات و مهارت در امر سیم‌کشی الکتریکی ساختمان‌ و منازل می تواند برای هر فردی مفید باشد تا در صورت بروز مشکل در نوسانات برقی تا حدودی قادر به رفع مشکلات باشد. در  فیلم آموزشی The Complete Guide to Wiring شما با جزئیات تعمیر و به روزرسانی سیستم برق کشی خانه مطابق با مقررات و استانداردهای برق کشی آشنا می شوید.

دانلود در ادامه مطلب...

۱ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۰۵ تیر ۹۴ ، ۱۲:۰۰
yasser jahanpak