dam-dash ǀ دام داش عمران

مطالب عمرانی و معماری

صفحه اصلی
صفحه اصلی
امتحانات فني
نقشه ها
کتاب و جزوه
دانستنيها
dam-dash ǀ دام داش عمران
<<دام داش>> سایت تخصصی در زمینه عمران بوده درسا و جزوه های آموزشی های کاربردی و مهم را میتوانید از این سایت دریافت کنید.
.با نظراتتون به ما امید و دلگرمی بدید تا انگیزه کافی رو داشته باشیم.
اگه هم مطلبی داشتین که احساس میکنید میتواند به ما کمک کند حتما اطلاع دهید.
مدیر مدیره!!
نظر دوستان
تبليغات
تبـــــادل لینــــک مطالـب ارســـالی شما
.:توجه:.بعد از دریافت فایل ها به رمز آن ها نیز دقت کنید


Edraw Max 7.7.0.2761 نرم افزاری حرفه ای جهت رسم انواع نمودار، فلوچارت  و … می باشد. Edraw Max نرم افزاری حرفه ای میباشد که کار دانش اموزان ، استادان ، طراحان و هر کس دیگر را برای رسم نمودار ها و فلوچارت ها در اشکال و شمایل گوناگون اسان می سازد. به قطع در خیلی مواقع شده است که خواسته اید نمودار و یا فلوچارتی رو رسم نمائید و به مشکل برخورده باشید. با استفاده از این نرم افزار شما به راحتی خواهید توانست فلوچارت ها و نمودار های خود را در طرح ها و اشکال دلخواه و مختلف در کمترین زمان رسم و طراحی نمائید. شما به اسانی میتوانید با استفاده از این نرم افزار انواع مختلف فلوچارت، نمودار سازمانی، دیاگرام های شبکه، ارائه کسب و کار، ساخت برنامه های، نقشه های ذهن، طرح مد، نمودارهای UML، گردش، ساختار برنامه، وب دیاگرام های طراحی، نمودارهای مهندسی برق، نقشه جامع، نمودارهای پایگاه داده ها و … را رسم نمائید. همچنین این نرم افزار با دارا بودن بیش از چندین طرح اماده و نیز دارا بودن بیش از ۴۶۰۰ علامت برداری شما را بی نیاز از طرح نماید.


دانلود در ادامه مطلب...

رمز فایل: www.mihandownload.com

موافقين ۰ مخالفين ۰ ۹۴/۰۴/۱۵
yasser jahanpak

نظرات سازنده شما (۰)

فعلا نظری ثبت نشده!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی